fredag 10 januari 2014

Förvaring


Nu har det snart regnat i ett dygn. Ute är det grått som de gråaste lavarna på träden.


Sidensvansarna putsar sig oupphörligt men börjar se ut som blöta tussar på trädgrenarna.

Vilken skillnad det gör när solen tittar fram en liten, kort sekund och lyser upp de kala trädgrenarna!
I går var jag några ärenden till Kalmar och passade på att köpa en hel drös med olika förvaringsboxar på IKEA. Nu ska det bli ordning på torpet och slut på allt letande (hahahahaha, tro det den som vill). Något som jag däremot inte hittade var någon form av förvaring med plats för etiketter för alla mina USB-minnen. "Många som frågar efter men av någon okänd anledning har vi inte något sådant" sa en kille i en av de större marknaderna för sådana prylar. USB-minnen fanns det i mängder men ett vettigt sätt att förvara dem gick inte att uppbringa. Någon som har ett bra tips?



3 kommentarer:

  1. JAG VET INTE VAD USB BETYDER, SÅ GAGGIG ÄR JAG.
    USB MINNEN ?
    SOLEN KAN JAG HÅLLA MED DIG OM, ÄR UNDERBART, MAN BLIVER MYCKET PIGGARE,
    MEN DET ÄR INTE LÅNG STUND DEN ÄR FRAMME.

    SvaraRadera
  2. Da ich hier keine Bilder einfügen kann,
    schicke ich den Tipp für USB Stick per mail.
    Jag kan inte lägga in bilder här
    Jag skickar tips för USB-minne med post

    SvaraRadera
  3. Du kanske kan hitta på något och få patent :-)...
    Har inte sett några sidensvansar än i år (eller förra året). De brukar inte komma fram förrän det är väldigt kallt.
    Kram

    SvaraRadera