söndag 3 februari 2013

Och direkt till final går....




Ja så var det då dags för den första omröstningen i årets stora musiktävling. Här hos mig blev det plötsligt väldigt lätt att utse veckans vinnare. På första plats kom talgoxen, som just i går lät höra sin första fulländade vårmelodi, helt outstanding faktiskt! På andra plats kom den charmiga sånggruppen Grönsiskorna som med sin glada vårsång i dur trollband sin publik. Det blir varsin ros till segrarna som nu går vidare till den stora vårfinalen.

2 kommentarer:

  1. Alldeles utmärkta vinnare i din Mello, tycker jag!

    Ännu har jag inte hört talgoxens vårlåt, men den kommer, den kommer.....

    SvaraRadera
  2. Jag går mycket hellre på din festival ska du veta och låter mig förföras av dina ord om Talgoxar och Grönsiskor..underbart..mer fågelsång åt folket!!!

    SvaraRadera