tisdag 4 november 2014

Hej då, julmässan 2014


Så var det inplockat, undanplockat och städat efter årets julmässa. Och redan skickar vi mail till varandra med nya idéer inför nästa år. 


Medan skräpet sopas ihop planerar vi också för tackfesten för alla funktionärer i morgon kväll. Det är en tradition att bjuda alla på skinkmacka , gröt och musikunderhållning medan vi sammanfattar vad som gick bra och eventuellt mindre bra. Men i år hörde jag inga kritiska röster bland besökarna. Konstigt för hur bra det än är ordnat brukar det alltid finnas några gnällmånsar.


Panta mera får småkillarna i idrottsföreningen göra. Det blir alltid några kronor till deras verksamhet. Och nu ska jag göra affischer till hembygdsföreningens höstfest. Det är nästa projekt som är på gång! Visst ja! Vi ska influensavaccinera oss i eftermiddag också.



2 kommentarer:

  1. det bliver ingen stagnation hos Dig inte. Kom för mig
    nu Julmarknad skall ni väl ha.? eller hur.
    Den väntar jag på nu här, förr åkte jag iväg till olika med buss. ,men det går inte längre vi är så
    många med rullatorer, och trångt på marknaden saker
    både på golv och bord. Då är det lugnare att vara hemma. Så är det faktiskt. ha det bra med alla dina göromål .

    SvaraRadera
  2. Influensavaccinationen är avklarad och höstfesten också, så nu väntar jag på att det ska bli dags för julmässa.
    Ha en skön dag!
    Kram, Ingrid

    SvaraRadera