fredag 23 augusti 2013

Dags att se över garderoben





Nu mina damer (och herrar) närmar sig hösten med stormsteg och det är dags att se över höstgarderoben. En ny liten hattskrålla kanske, så inte frisyren blåser bort i höstvindarna och en värmande halsduk runt halsen. Alla dessa exempel på hur vi kan klä oss i höst hittade jag hos "rostiga tanten" dvs I&I Christina Prütz, som inte bara har rolig trädgårdsdesign. Själv skulle jag kanske föredra något i blått, liknande min överdådigt blommande frilandshibiscus.

3 kommentarer:

  1. Jag vill ha en ny hatt till hösten, det ser jag det :)

    Ha en trevlig helg !

    Kram
    Anci

    SvaraRadera
  2. Någon hatt lär det inte bli, men visst börjar det bli dags att fundera på komplettering av garderoben.
    Så vacker din hibiscus är!

    Trevlig helg!
    Kram, Ingrid

    SvaraRadera
  3. Frilandshibiscus! Där fick jag ett tips, tack! Mycket vacker.

    SvaraRadera