torsdag 18 februari 2016

Lite isigt i dag

 
Det kan bli snöoväder idag! Inte vad jag hade hoppats på. Jag som hängde ut lakan på tork igår och tänkte tvätta resten idag.
 
 
Isbilderna är från arkivet men det kan mycket väl bli en ny istid i dag också.
 
 
"Jäkla skit" säger jag och det har jag säkert gjort en tre-fyra gånger varje vår under hela mitt liv.
 
 
För våren håller alltid på och velar lite innan den bestämmer sig att stanna, men det har jag inte lyckats få in i mitt huvud ännu.
 
 

3 kommentarer:

  1. Säga vad man vill men is är vackert så in i norden.
    Fina bilder.
    Här har vi yrsnö just nu och vitt på marken.
    Vintern består.
    Ha det bra på din ö!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Här snöar det nu...inge kul alls! :-(
    Nu betala räkningar...inge kul det heller... :-(
    Service på bilen...5000 peng...inge kul det heller... :-(

    Men jag vaknade i alla fall i morse och det är lika roligt varje morgon att känna att man lever en dag till...kul!

    Isiga bilder...fina!
    Ha en fin dag!

    Steffe

    SvaraRadera
  3. måste ju säga att det är vackra bilder. Men eljest räcker det nu med snöandet
    Men vilka fina formationer på isen.

    Gajan

    SvaraRadera