onsdag 15 mars 2017

Kan jag få vara lite ledig nu då?

 
Så där ja! Då har jag klarat av veckans sista åtagande och kan vara lite ledig några dagar.
 
 
Vad då ledig, hör jag pelargonerna ropa. Här står vi och halvsvälter med rötterna i kläm. Sätt igång nu!
 
 
Glöm inte oss, prasslar det från fröpåsarna. Ja, ja, jag vet att jag har flera påsar kvar. Men smultronfröna har jag ändå petat ner i jorden. Jag har aldrig sått smultron förut men tänkte att det var kul att försöka. Vi får se vad det blir av det.
 
 

2 kommentarer:

  1. Det kan du nog å vara, lite ledig men inte så länge. Det är så härligt att följa
    dins strövtåg på Öland. Skrev nyss men var tog det vägen, jag var ju inte klar
    för tusan. m
    Men vill bara tacka för alla dina fina berättelser. tack, tack

    SvaraRadera
  2. Undrar vad du pratade om på tisdagsträffen? Jag har ofta varit med på sådana kyrkliga träffar men då har jag haft kören med mig. De brukar alltid vara väldigt trevliga. Idag har jag storstädat sängkammaren och bäddat om så nu ska jag också vara "ledig" resten av dagen. Skönt!
    Kram från Ingrid

    SvaraRadera