lördag 17 mars 2012

Ut på en tur


Nu ska jag snart ge mig ut på en tur med kamera och kikare. Eftersom jag är rädd för att ni börjar tröttna på fågelbilder visar jag för ovanlighetens skull en bild på mig själv i min lilla sportiga kärra. Det är några år sedan den togs men till makens förtvivlan brukar jag fortfarande använda baskermössa ibland, men mitt åkdon idag ser lite annorlunda ut. För att ni ändå ska känna igen er på min blogg lägger jag in några vackra bilder från Ölands östkust också.

4 kommentarer:

  1. Du är väldigt tjusig i din kärra och i din basker. Ljuvlig bild!:)

    Kram från ett gråvått Geta
    Karin

    SvaraRadera
  2. Åh, va söt du är i din basker, å det tror jag du är i dagsläget oxå än vad maken säger.
    KRAM
    Eva

    SvaraRadera
  3. Tjusigt åk.
    Trevlig helg!!!!!!!!!!

    SvaraRadera
  4. Vilket härligt foto på dig i din kärra :-)

    Trött på fågelbilder, när nu skojar du! Kram Ingela

    SvaraRadera