tisdag 6 juli 2021

Besök


En hel vecka har vi haft besök av den här lilla tjejen med medhängande mamma, mormor och moster. Så kul att följa en ettårings upptäcktsfärder i naturen.


Här går Edith med gammelmorfar på trädgårdspromenad. Lite vingligt kanske. Hon har just börjat gå och då är det skönt att ha en hand att hålla i.


Jag har knappast varit i mitt kök på hela veckan. Så himla trevligt med gäster som sköter både sig själva och oss.


Jag kunde faktiskt göra som humlorna, surra runt lite bland högsommarens alla blommor i trädgården, efter att ha tagit min morgontimme med lilla Edith. YouTube tror nog att jag har gått i barndom nu efter att ha bytt ut alla favoriter bland folkmusik och klassiskt mot Babblarna och Imse vimse spindel.









 

2 kommentarer:

  1. Det låter som ett riktigt trevligt besök!
    Nog är det härligt att vi kan få börja umgås med nära och kära igen.
    Kram, Ingrid

    SvaraRadera
  2. Vad härligt att ha familjen runt sig. Njut!

    SvaraRadera