onsdag 3 juli 2019

Inte så varmt längre

 
Visst! Jag önskade mig lite svalare väder, men tog nog i för mycket. 11 grader och kyliga vindar är inte vad man önskar alla semesterfirare, som har tänkt att bada och njuta av sommarsolen.
 
 
Vad kan man hitta på då när det inte funkar att sitta i en vilstol och läsa.
 
 
Jag plockade i lådor och korgar på vinden, provade och sorterade och tog till och med fram strykjärnet. Det händer verkligen inte ofta i det här huset.
 
 
Det mesta packade jag ner till hembygdsföreningens loppis som börjar på måndag, men en och annan skjorta behåller jag.
 
 

1 kommentar:

  1. Riktigt så svalt är det inte här, inte i dag i alla fall. Vi fick regn igår och mer ska det komma i morgon.
    Det är tur att det blir en och annan dag då man med gott samvete kan rusta inomhus.
    Kram, Ingrid

    SvaraRadera