onsdag 6 mars 2019

Inneväder

 
Ja, vad gör man sådana här dagar, då vädret är emot en? Jag har fullt upp med att förbereda årsmötet i hembygdsföreningen.
 
 
Det är mycket papper som ska vara i ordning inför mötet och många mail som ska skickas hit och dit. Men...det börjar bli klart nu!
 
 
Som om det inte vore nog, har vi ett gigantiskt släktmöte framöver. Över 100 ättlingar efter det här gamla paret ska mötas och ha trevligt under en dag i maj! Vi är några som arbetar med att hitta material till en hemsida. Det gäller att leta i byrålådor, fotoalbum, kartonger och framför allt och svårast, i minnet!
 
 

2 kommentarer:

  1. Det enda man kan gära ära är ju att önska Er all tid och lycka.
    Ni är fantastiska i Er förening
    Lycka till lilla vän med allt jobb-

    SvaraRadera
  2. Att du bara orkar...här regnar det och nu ska jag gå och sätta mig i soffan efter ett välbehövligt arbete en stund vid datorn...men det är bra att hålla igång egentligen...men jag får vänta tills det blir lite bättre väder och varmare så jag får komma ut till min koja och fippla lite...ska ordna med en del saker där tills nästa säsong...

    SvaraRadera