lördag 26 maj 2018

Dagens ros

 
"Dagens ros" är ett populärt inslag i de flesta dagstidningar. Men...hur ofta kommer vi oss för att skicka in och berömma någon? Man tänker att man borde göra det och så stannar det där. I går såg jag den första vildrosen ute i en buske och i trädgården slog den första äppelrosen ut. Jag tog inga bilder på dem, för det kommer vackrare och snyggare exemplar av dem om några dagar, men ni får alla en näckros av mig idag istället som tack för alla trevliga, roliga och rara kommentarer både i blogg och på FB. Nu ska jag ut på gökotta! Trevlig helg!
 
 

1 kommentar:

  1. Det är ju så att de flesta har ju ingen DGSTIDNING LÄNGRE. alldeles FÖR DYRT TYCKER JAG SJÄLV. jAG BRUKAR TAGA EXTREERBJUDANDE IBLAND. jAG FICK 2 MÅNADER AV MIN SON I JULKLAPP. mEN DET BLIVEDR JU SÅ MÅNGA SIDOR AV ALLT, TYVÄRR

    SvaraRadera