lördag 21 oktober 2017

Hjärnsnurr

 
Jag känner mig ostrukturerad och har inte kommit igång riktigt efter det tekniska avbrottet. Jag slits också mellan alla "vill" och alla "måste."
 
 
Innerst inne hoppas jag att "vill" avgår med segern. Vad gör det om några krukor med pelargoner blir kvar i trädgården eller om någon trädgårdsmöbel står ute i någon hörna. De är ju tillverkade i vädertåligt material numera.
 
 
Viktigare att inte missa något som händer i naturen, för man vet aldrig hur länge.... Nästa år kanske åldern tar ut sin rätt.
 
 

3 kommentarer:

  1. Så rätt, Kerstin /Inga

    SvaraRadera
  2. Leben jetzt!
    Trotzdem wünsche ich dir noch viele Jahre Gesundheit.....
    und jetzt zuerst ein schönes Wochenende

    Lev nu!
    Ändå önskar jag dig många års hälsa .....
    och nu först en trevlig helg.....Kram Marlise

    SvaraRadera
  3. Du har så rätt...
    Njut av dagen!
    Kram från Titti

    SvaraRadera