lördag 26 augusti 2017

Regnet det bara öste ner

 
Jag hade planerat både det ena och det andra. Tvätta lakan och hänga ut på tork och fixa lite i trädgården, bland annat. Men plötsligt öppnade sig himlen och det bara öste ner.
 
 
Det plaskade i sjöarna på uteplatsen. Jag fick snabbt ändra om i min agenda.
 
 
Egentligen var det riktigt bra! Jag hann arbeta en hel del med Öländsk Bygd 2018. Och dessutom kunde jag slänga ett öga på TV-n då och då. Det var ju superspännande hästtävlingar nästan hela dagen.
 
 

3 kommentarer:

  1. Säger man inte; "Det finns inget dåligt väder, bara....." Och det stämmer ju även på det här med vilka sysslor man ska ägna sig åt!
    KRAM
    Susie

    SvaraRadera
  2. Det är inte helt fel att tvingas att tillbringa någon dag inomhus. Det behövs då och då.
    Kram, Ingrid

    SvaraRadera
  3. Och det stämmer ju även på det här med vilka sysslor man ska ägna sig åt!



    หีฟิต

    SvaraRadera