tisdag 18 juni 2019

Så var det avklarat


Jaha! Då var det avklarat. Min 75-årsdag alltså. Vi har haft ett lååångt kalas här under fem dagar med familjen och vänner. Härligt! 


Festförberedelser! En av mina härliga tjejer lockar håret.


Förpackningsbekymmer. Hur ska vi komma åt det goda vinet? 


Här har vi börjat duka fram till alla gäster som ska dyka upp så småningom.


Jag har haft sådan tur som har haft hjälp av mina tre tjejer hela tiden, en dotter och två dotterdöttrar. I dag pustar vi ut. Nåja, förberedelserna inför midsommar ligger väldigt nära i tid.



3 kommentarer:

  1. Grattis i efterskott på 75-årsdagen!
    Jag kan tänka mig att det var en fantastisk dag. Då är det gott att man kan få hjälp av barn och barnbarn.
    Kram, Ingrid

    SvaraRadera
  2. Kerstin,
    Grattis på din 75-årsdagen.
    Kram Marlise

    SvaraRadera
  3. GRATTIS!!!
    Kram från Titti på södra delen av ön

    SvaraRadera