måndag 26 maj 2014

Du är aldrig ensam...


När det äntligen blev några grader svalare i går kväll var det dags för kvällspromenad. På många ställen doftade det starkt av liljekonvaljerna som nu är som allra vackrast. Men maskrosbollarna i den nedåtgående solen gick inte av för hackor de heller.


Ungdjuren, som nyligen släppts ut börjar vänja sig vid friheten, men fortfarande känns det tryggast att stå tätt tillsammans. Ensam är inte alltid stark.


Jag var inte heller ensam på promenaden. Jag försökte fånga mina medföljare med kameran i motljuset, nämligen myggsvärmen som följde mig runt hela norra udden.



1 kommentar:

  1. Så trött jag är i dag då .Det blev visst för mycket
    med en heldag bland folk. I dag är det promenad hoppas de kommer skapligt tidigt. Jag gillar mornar och förmiddagar. Jag viskar bara (inte sett en mygga i år) så tråkigt med myggen för Dig.
    ha det gott utan dem, hoppas jag

    SvaraRadera