fredag 17 juni 2011

Allt jag önskat mig




Ja, det är min födelsedag idag och när jag vaknade i morse såg jag att en av mina önskningar gått i uppfyllelse. Det regnade! Sedan har jag också länge önskat att jag kunde få en bild av en ladusvala när de blixtsnabbt går ner för att ta en munfull vatten i dammen. Och igår blev det en bild där man i alla fall ser att det är en svala. Nu återstår min önskan om drömvinsten på Lotto men den kommer i morgon kväll. På mina bilder idag ser ni lavendelbusken precis vid trappan in. Man går emot den varje gång man ska in i huset och får en våg av härlig lavendeldoft med sig in. Och så visar jag en tårta av fetknopp. Väldigt passande! Nu återstår bara den största önskan av alla. Att det ska gå att kommentera på min blogg igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar