lördag 4 februari 2012

Tack så mycket!




70 000 besök! I går kväll passerades den otroliga besökssiffran på min blogg. Tusen tack till er alla som gör mitt skrivande och fotograferande ännu roligare! Jag tillägnar er den lilla vårblomman på min första bild i dag. Långt under snön ligger de i startgroparna och snart räcker fingrarna på den ena handen till, för att räkna veckorna innan de börjar titta fram. Men fortfarande har vintern oss i sitt grepp och våra dagar går åt till att elda, skotta och utfodra fåglarna. Söndersmulade talgbollar och bakmargarin går åt som "smör i solsken" just nu. Maken kom precis in genom dörren efter morgonpromenaden och talar om att isen nästan har lagt sig på Bödabukten. Svårt att föreställa sig kanske för dem som njuter av sandstrand och ljummet vatten under några härliga semesterveckor i juli.

3 kommentarer:

  1. Grattis till så många besökare ! Så blir det när man har en fin blogg.

    Kram
    Anci

    SvaraRadera
  2. Kul med många besök! Med responsen blir det så mycket roligare att valsa vidare på tangenterna.

    Nu önskar jag dig en härlig dag och tackar för den fina vårhälsningen!

    Kram Ingela

    SvaraRadera
  3. ETT STORT GRATTIS TILL 70000!!
    Och snart är det vår...härligt!!

    SvaraRadera