torsdag 4 juli 2013

Mellan blixtarna

Till och med ladusvalefamiljen lyssnade...

...och matade ungarna samtidigt när...

,,,psykoterapeuten Lillemor Högerås höll ett mycket intressant fördrag i hamnen i går.

Jag önskade mig regn och i natt kom det. 30 mm regn och ett åskväder som ännu inte har dragit vidare. Kommer det närmare igen måste jag dra ur alla sladdar till datorn igen! Vilken tur vi hade med vädret under gårdagens föredrag i hamnen och andra utomhusaktiviteter! Många nöjda besökare vilket är så roligt för alla oss som sliter ideellt med att ordna aktiviteter.

3 kommentarer:

  1. Såg på förra dagens blogg med, så roligt att
    Ni får så mycket vindruvbor.
    Så roligt för Lillemor Högerås att det var så
    många och lyssnade på henne. Ja här har det regnat i dag, men nu skiner det upp igen. Har haft kärt besök, Min sos sambo för 15 år sen, kärleken dem emellan tog slut. Så kan det bliva, men hon och jag har hållit kontakten
    hela tiden. Men hon flyttade till Vilhelmina
    men vi mailar till varandra. Innan jag fick data brev-växlade vi. Vi som sagt var gjorde inte slut, skönt när man kan vara vänner.
    kram från Hajan

    SvaraRadera
  2. Fina fåglar! Önskar det kunde komma lite mer regn här oxå, det såg lovande ut i morse men det blev bara några droppar! Tröttsamt att gå och vattna så mycket! Låter intressant med föredraget!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Det är klart att det regnar idag - jag vattnade ju hela dagen igår med två slangar och två vattenspridare! Typiskt!!
    Fast vi har haft det så torrt att det både behövdes vattning och regn så det var OK ändå.

    SvaraRadera