tisdag 5 november 2013

Mest grått


I går var det den gråaste av dagar. Det regnade under dagen och kvällen runt 20 mm och på min promenad såg jag grå himmel spegla sig i det gråa vattnet omgivet av gråa stenar. Novembergrått helt enkelt, egentligen inget konstigt med det.


Men efter promenaden, hemma i trädgården , hittade jag en liten glimt av himmelsblått. Det är den vackra gurkörten som oförtrutet blommar på och hoppas att vintern ska bli så mild att den kan hoppa över vintervilan. Glad blev jag också när jag hittade http://wedoweddings.se Under portfolio och Black bride är mitt yngsta barnbarn vacker modell på fina foton av Lina Nydahl.






3 kommentarer:

  1. Vi hade tursamt sol igår, men idag är det mest grått. Vilka underbart vackra bilder på Black Bride. Du kan vara stolt. Ha det gott!

    SvaraRadera
  2. Så fint din gurkört blommar!
    Hoppas att den klarar sig ett tag till.
    Kram, Ingrid

    SvaraRadera
  3. åh den blåa färgen, som gurkörten har....den får mitt hjärta att klappa, just för att blått är min favvofärg...fint!!!Kram Karina

    SvaraRadera