måndag 10 augusti 2015

Inte Lady och Lufsen men nästan...

 
Yngsta barnbarnets vovve, Melwin, har varit på besök under veckan. Faktiskt lite roligt, tycker Chessie och hundarna behandlar varandra med ömsesidig respekt.
 
 
Melwin vågar dock inte äta sin mat när Chessie är i närheten så han betraktar säkert henne som flockledare med medföljande rättigheter. När en av våra andra gäster delar sin frukost med dem, går det ändå bra att äta sida vid sida.
 
 
Ni vet att jag var lite orolig över färgen på min änglatrumpet. Det behövde jag inte vara. Nu är den full av vackra vita klockor.
 
 

4 kommentarer:

  1. Så söta hundar och vilken fin änglatrumpet. Jag försökt med den blomman ett par gånger, men lyckats sisådär....
    Kram, Ingrid

    SvaraRadera
  2. Så trevligt besök Ni haft. Tänk Änglatrumpet så populär den var för några år sen. Detta ex var det första jag sett på länge. De är psampiga och kan ju bli hur stora som helst.

    SvaraRadera
  3. Skönt när hundarna är vänner och inte morrar åt varandra. Änglatrumpet är bara något som jag alltid beundrar hos grannarna. Har aldrig försökt att odla någon sådan. Men så är jag mer av en innekatt än tvärtom...
    Kram från Ingrid

    SvaraRadera
  4. Så fina de är de söta vovvarna. De har så fint hundspråk och kan samsas med varandra för det mesta. De hugger inte knivar i varandra. :(
    Vad kul att se din änglatrumpet ändå blev vit. De är så granna att beskåda.
    Kram från Marie

    SvaraRadera