onsdag 11 december 2019

Vår redan?

En påminnelse om att våren inte är långt borta, hittade jag i brevlådan i morse! Nu kan jag sätta igång och drömma igen om den trädgård som kommer att slå alla med häpnad (hahaha).


Under tiden vill jag verkligen slå ett slag för oasis, detta material som får allt grönt att överleva (till skillnad mot mig). Den här krukan gjorde jag till allhelgonahelgen och den är fortfarande lika fin efter en och en halv månad.


Utsikt från sovrumsfönstret med en nästan full måne.



1 kommentar:

  1. Åh vad bra - kom på att oasis måste jag köpa när jag läste ditt inlägg! Brukar alltid ha sånt hemma, men nu verkar det som om jag slängt alla gamla bitar.
    Det är bra att du påminner om att nu är det inte så vansinnigt långt kvar till våren. Iaf inte för oss som bor mitt i havet där vintern inte håller sitt grepp så länge och framförallt inte kommer så tidigt. Här har den inte kommit alls ännu.....
    KRAM/Susie

    SvaraRadera