måndag 19 november 2018

Tidigt en måndagsmorgon

 
Så står vi inför en ny vecka. En helt vanlig utan speciella händelser. Ja, det kan vi åtminstone hålla tummarna för att det blir.
 
 
När jag tänker efter har jag förstås en tid hos frisören. Det kan ju sluta precis hur som helst. Men det är ju andra halvan av november och ingen tycker att det är konstigt om jag går med mössa på huvudet. Så det ordnar sig nog.
 
 
Jag ska också fundera över vad vi ska handla i morgon när det är pensionärsrabatt. Vi såg att det hade kommit in en förpackning med återanvändbara och tvättbara påsar i olika storlekar, som man kan använda till frukt och grönsaker, för att slippa plastpåsarna. Vi ska nog prova det!
 
 

1 kommentar:

  1. Så fin sidensvanser är. Jag har inte sett till några i år.
    Ha en fin vecka!
    Kram, Ingid

    SvaraRadera