söndag 20 augusti 2017

Men Göta Petter då!

 
Jag trivdes bra med mitt trädgårdsförråd. Lite överbelamrat kanske, men jag hade lärt mig var det gick att sätta ner fötterna, så det fungerade ganska bra. Då brakade det löst.
 
 
"I dag ska vi städa förrådet" säger dottern. Det hade jag tänkt att göra lite längre fram, försökte jag övertyga henne om, men vad hjälpte det. Högen utanför dörren, med adress soptippen, växte undan för undan.
 
 
Tja, vad säger man? Den där tomma golvytan har jag inte sett på länge!
 
 

1 kommentar:

  1. Först emn Eloge till det förra inlägget. Det var ju så vackert att man bara sitter och gapar. Detta är väl inte alls lika kul, men passa på nu när Du får hjälp också.
    Kan tala om för dig att jag har 2 skåp som är bedrövligt. Jag har fått så svårt att
    kasta saker, så många minnen med allt man har. Vi får se, man vill ju gärna vara med
    när det skall kastas. Vill ju inte heller att andra skall gallra.
    " bra karl reder sig själv " Du vet vad jag menar

    SvaraRadera