lördag 30 december 2017

Mmmm, vad härligt!!

 
Vi fick lite blek förmiddagssol igår. Då måste jag förstås ut en stund. Uppackning efter resan, sortering och tvätthögar kan vänta lite till.
 
 
Jag tar det på eftermiddagen istället. Och titta där! De där profilerna i motljuset tar man inte fel på. Sidensvansarna!
 
 
Jag måste se om den lilla forsärlan är kvar i hamnen också. Ja, ser ni den lilla gula pricken långt borta. Där är den. Då är jag nöjd. Hem igen för att ta itu med allt plock. Då knackar det på dörren. Det blev en trevlig eftermiddag med goda vänner och fika istället. Ja, i dag är också en dag. Jag hinner nog med allt (kanske).
 
 

1 kommentar:

  1. Vilken spännande profilbild på sidensvansarna. Jag undrar om jag alls får se dem i vinter, rönnbären torkade bort och äppelblommen frös så det finns ingen mat alls att hämta här.

    /Gunilla

    SvaraRadera