söndag 19 november 2017

Det finns färgklickar

 
I dag aviserar jag ett uppehåll i bloggandet några veckor framåt. Mina dagar är plötsligt fulla av åtaganden, både inom familjen och övriga och jag har också många morgontider att passa.
 
 
Men innan dess kan jag servera diverse färgklickar som jag har hittat. Havtorn till exempel!
 
 
Och rosor blommar fortfarande på många ställen här på Öland.
 
 
Alla vackra vilda äpplen är inte uppätna ännu. Jag tror att sidensvansar och trastar gärna vill ha dem lite mjuka och frostbitna innan de börjar kalasa.
Trevlig söndag! Vi hörs om några veckor igen!
 
 

6 kommentarer:

  1. Hej Kerstin
    Dann wünsche ich dir eine gute Zeit
    und freue mich, bald wieder von dir zu lesen.

    Då önskar jag dig en bra tid
    och jag ser fram emot att läsa från dig snart.
    Många hälsningar från Eifel.....Kram Marlise

    SvaraRadera
  2. Lite bloggpaus då och då skadar inte. Förstår att du har mycket att göra nu till jul med alla julbasarer etc. Våra små klasar med små och kärniga druvor på husets södervägg är helt renrakade. Roligt att fåglarna uppskattade dem. Själv är jag inte förtjust i dessa.
    Kram från Ingrid

    SvaraRadera
  3. Lycka till med din lilla Bloggpaus. det tager vi lite till mans, just nui
    är ju den tiden, när just tiden inte räcker till.
    Men vi hoppas ju på ett kärt återseende, det vill vi ha.
    kram från Hajan

    SvaraRadera
  4. Oj...hoppas allt går bra med vad du ska företa dig...du blir saknad...på återseende!

    SvaraRadera
  5. Det är bra att ha mycket för sig...då behöver man inte sitta och fundera på en massa tråkigheter. Alltså, sjukdomar!
    KRAM
    Susie

    SvaraRadera
  6. Full rulle hos dig! Ja då hörs vi om några veckor :)
    Kram från Titti

    SvaraRadera