fredag 8 april 2016

Mycket att göra

 
Jag har haft mycket omkring mig den senaste tiden men det gör ju också att man verkligen uppskattar de dagar då det är tomt i agendan.
 
 
I dag är det en "tom" dag (om jag kan hålla tankarna borta från nästa veckas aktiviteter), så nu ska jag snart ut i fågelmarkerna. I går var jag hos SPF och visade bilder. Eftersom det var dålig akustik och mikrofon saknades, valde jag att bara prata lite kort runt bilderna.
 
 
"Du läste inte något som du har skrivit" sa någon besviket efteråt. Förra gången var det tvärtom. Då läste jag enbart skrivet material och hoppade över bilderna. Då var det en annan person som blev besviken. "Jag trodde att du skulle visa bilder också!" Så hälften av varje verkar bäst, men det hänger oftast på den tekniska utrustningen i den lokal jag ska till.
 
 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar