måndag 10 juli 2023

Mitt i sommaren


Nästan mitt i sommaren.....vad gör jag då?


Så ofta jag kan, sitter jag lite halvt i skuggan vid dammen och umgås med trevliga rödstjärtungar, blåmesungar och alla andra små kryp i trädgården. Tar vara på varenda sekund där, så mysigt!


Jag måste förstås gå en sväng ibland och stryka lite emot lavendeln....


....och fortsätta att njuta av trädgårdens alla rosor.


Dags också att planera för nästa veckas ankomst av hela den stora familjen, men först några eftermiddagar vid hembygdsgården. Så mysigt det också med alla glada, semesterlediga besökare, som gärna köper secondhand och tittar in i de gamla stugorna och har många frågor runt den tid då stugorna var bebodda.











 

3 kommentarer:

  1. Lycka till med försäljningen på hembygdsgården och ha det så gott med stora familjen.
    Kram, Ingrid

    SvaraRadera
  2. Låter som sköna sommardagar :)
    Kram från Titti

    SvaraRadera
  3. Jag skulle vilja rekommendera er alla till en trovärdig och uppriktig privatlångivare som godkände mitt lån till mig bara inom några timmar efter så många misslyckade försök att få ett lån, jag blev förvånad och glad över att den privata långivaren räddade mig och erbjöd mig en lån med 2% ränta, kontakta henne nu om du behöver ett akut lån E-post: christywalton355@gmail.com

    SvaraRadera