torsdag 20 december 2018

Nu blir det jullov!


5 kommentarer:

  1. Jag önskar dig ett riktigt skönt jullov och en God Jul och Gott Nytt År!
    Kram, Ingrid

    SvaraRadera
  2. Jag önskar dig ett riktigt God Jul och Gott Nytt År!
    Kram Marlise

    SvaraRadera
  3. Här är golvet nästan klart - blir det idag - sen ska "stora städningen" vidtagas och så blir det matlagning. Men...vi har bestämt att ta ett rum i taget, så Rolle börjar med att åka iväg med socklarna till köket som måste kapas 1,6 mm eftersom det här golvet är så mycket högre. Därefter sätter han dit dom och jag städar av i kök och matrum medan jag fixar litemed julmaten. Det får ju bli massor av färdiglagat i år.....
    GOD JUL & KRAM/Susie

    SvaraRadera
  4. God Jul och Gott Nytt år från oss båda till er båda!
    Önskar
    Steffe O Ullis

    SvaraRadera
  5. God fortsättning önskar jag från en ö lite högre upp i Östersjön!

    SvaraRadera