lördag 22 juli 2017

Åh, vad jag älskar min trädgård!

 
Jag älskar min trädgård och är också så tacksam över att den i stort sett sköter sig själv just nu, under högsommaren. En kanna vatten här och var är den hjälp som behövs. Rosen American Pillar klänger på över armeringsmattan.
 
 
Sommarsnö, vilket passande namn. Clematis Summer Snow.
 
 
Alla humlors dröm, bolltisteln, slår snar ut sina små blommor.
 
 
I solnedgången är den vita stockrosen som allra vackrast.
 
 
Min favoritpelargon, som jag för länge sedan har tappat namnet på, klättrar upp ur cykelkorgen.
 
 

1 kommentar:

  1. Jag håller med dig, jag älskar också min trädgård. Däremot så sköter den sig inte alls just nu, det är ett evigt ogräsrensande, vattnande och gräsklippande! Men jag hoppas det lugnar ner sig snart.....
    KRAM
    Susie

    SvaraRadera