torsdag 17 september 2015

Tillbaka igen

 
Vår dotter insjuknade akut precis inför en planerad flytt till lite mindre bostad. Medan hon koncentrerar sig på att bli frisk igen beslöt barnbarnen och vi att genomföra flytten. Vi började med en flyttloppis under förra helgen.
 
 
Det är mycket som samlas i skåp och garderober under några år. Vi blev av med en hel del men mycket återstår.
 
 
Våra härliga barnbarn gillar att busa till det när mormor tar fram kameran. Jag tror att de kommer att klara av det här, men behöver de ytterligare hjälp får vi åka iväg igen. Bara så ni vet, om det inte händer något här på min blogg.
 
 

5 kommentarer:

  1. Hej Kerstin, schön das du wieder da bist, hatte dich, deinen Blog schon vermisst. Gute Besserung für deine Tochter. Kram Marlise

    SvaraRadera
  2. Det är ju underbart när man kan hjälpa varandra, och ställa upp. Huvudsaken är ju att din dotter kryar på sig.
    det rör på sig lite överallt tycker jag. Jag tycker att det går fortare och fortare , man hinner ju knappt med.
    ha det så bra det går, önskar Hajan

    SvaraRadera
  3. Härligt att se att du är tillbaka igen på din blogg. Saknade den när du reste iväg. Välkommen tillbaka och till härliga Öland !
    Hoppas din dotter tillfrisknar fort och allt blir som förut. Det är mycket jobb med en flytt som kräver mycket energi minsann.

    Ha det gott !
    Kram

    SvaraRadera
  4. Familjen är alltid viktig men extra när någon behöver en. Hoppas att hon kryar på sig snart!

    SvaraRadera
  5. Så bra initiativ med flyttloppis. Jag skulle behöva ha en sådan utan att flytta...
    Kram

    SvaraRadera