onsdag 18 september 2013

Vanlig vardag

Vädret i går var ganska grått och trist men det finns fortfarande små ljuspunkter ute i trädgården. Den vackra krukrosen med okänt namn blommar på 

Även rosen "Lill Lindfors" bjuder på blomsterprakt

Jag provade ett nytt recept på cheesecakes med lingon. Sådär, men att använda lingon var inte så dumt. Ska prova det igen med mitt gamla recept

Mannen i huset var lycklig. Ett helt traktorlass med ved fick han att pyssla med

En sur och ledsen hund har lagt sig på den enda platsen där hon har lite utsikt över trädgården. "Varför får jag inte vara med ute?"


2 kommentarer:

  1. Tänkte på rett ordspråk när jag såg hunden på bordet.
    Det bästa Mor har, det sätter hon på bordet.

    Vad trevligt Lill Lindfors bor ju också på Öland, så det passar ju med en sådan blomma.
    kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vi åker förbi Lills hus när vi åker till dotterns sommarställe.
      Jag har väldigt svårt att kommentera eftersom Blogger ständigt strular för mig.
      För det mesta kommer jag inte in på kommentarsrutan överhuvudtaget. Tror eventuellt att det är något fel på vårt eget nätverk. Väntar på att svärsonen ska komma ner hit och fixa det. Det är därför det är sparsamt med kommentarer från mig.
      Kram

      Radera